Одне з першочергових завдань школи – забезпечення якості і міцності знань і умінь, розвиток розумових здібностей учнів. Використання задач у навчальному процесі допомагає реалізовувати це завдання. Розв’язування розрахункових задач з хімії – одна зі складових хімічної освіти поряд із вивченням і засвоєнням теоретичного матеріалу та опануванням технікою експерименту. Систематичне розв’язування задач сприяє формуванню глибоких і міцних знань, свідомих і стійких умінь, розвитку логічного мислення учнів. Задачі можуть бути репродуктивні і продуктивні Репродуктивні задачі розв’язуються стандартними методами. Вчитель, продемонструвавши спосіб розв’язання задачі, пропонує учням самостійно розв’язати аналогічну. Такі задачі доступні всім учням, проте вони не сприяють розвитку інтелектуальних здібностей учнів. Продуктивні задачі – це комбіновані, ускладнені, творчі. Розв’язування ускладнених, комбінованих і творчих задач передбачає актуалізацію кількох елементів опорних знань...
Коментарі
Дописати коментар