Про себе.

Моє життєве кредо: "Чим би ти не займався, якими б не були твої прагнення, у вуличному гаморі, в цілому хаосі життя ти повинен зберегти спокій твоєї душі". (1692 р., стара церква, Балтімор).

Педагогічне кредо: Навчаючи когось - навчайся у першу чергу сам.

Мої принципи роботи:
1) активізувати, зацікавити, розвивати;
2) бути уважною, терплячою, доброзичливою;
3) вірити в здібності кожної дитини.

Глибоко переконана, що маленькі перемоги учнів набагато важливіші, ніж призові місця і грамоти. Учень самостійно склав формулу за валентністю, злив дві речовини і одержав очікуваний результат, зумів пояснити татові реакцію гасіння вапна, а мамі принцип розпушування тіста содою...Ніби дрібниці. Але саме з дрібниць складається наше життя.

Вважаю, що хімія і поезія не є чимось несумісним.

Навчання хімії - це нелегке завдання.
І перед нами цілий ряд питань:
- Як же навчити хімію любити?
- Як інтерес до неї прищепити?
- І як її корисність показати?
- І як її значимість доказати?
Та найважливіше з усіх питання:
- Як донести до них багаж хімічних знань.?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Розв’язування розрахункових задач як засіб розвитку розумових здібностей учнів

Хімічні загадки.