Конспект уроку (10кл.) Тема . Нітроген оксиди. Їх фізичні і хімічні властивості. Застосування. Мета . Поглибити та конкретизувати знання про властивості оксидів на прикладі оксидів Нітрогену; формувати вміння застосовувати теоретичні знання для розв'язання завдань на хімічні властивості оксидів; удосконалювати вміння складати рівняння реакцій; розвивати логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи; розвивати творчі здібності учнів. Тип уроку : комбінований. Обладнання : таблиця "Періодична система хімічних елементів". Хід уроку І. Організаційний етап. II . Перевірка домашнього завдання. III . Актуалізація опорних знань. 1. Самостійна робота, І варіант 1) Дайте характеристику хімічних властивостей амоніаку, використовуючи хімічні рівняння. 2) Яку масу амоній хлориду можна одержати з 10 г хлороводню і 11,2л амоніаку (н. у.)? ІІ варіант 1 ) Дайте характеристику хімічних властивостей солей амон...
При зустрічі із Оксигеном Кислотний я утворюю оксид. Сполуку скажем зовсім непросту - З водою він утворить кислоту. А та, якщо зустріне гідроксид, Утворить сіль- нітрат. Тож маєм справу з... Ми з Нітрогеном родичі найближчі. Моя сім`я займає поверх нижчий. Характери в нас в чомусь навіть схожі. Хоча він все витає в небесах, А я твердий, буваю чорний і червоний, Проте ні в чому ми з ним не ворожі. Буваю навіть білим я з відтінком І, кажуть люди, свічусь в темноті.
Одне з першочергових завдань школи – забезпечення якості і міцності знань і умінь, розвиток розумових здібностей учнів. Використання задач у навчальному процесі допомагає реалізовувати це завдання. Розв’язування розрахункових задач з хімії – одна зі складових хімічної освіти поряд із вивченням і засвоєнням теоретичного матеріалу та опануванням технікою експерименту. Систематичне розв’язування задач сприяє формуванню глибоких і міцних знань, свідомих і стійких умінь, розвитку логічного мислення учнів. Задачі можуть бути репродуктивні і продуктивні Репродуктивні задачі розв’язуються стандартними методами. Вчитель, продемонструвавши спосіб розв’язання задачі, пропонує учням самостійно розв’язати аналогічну. Такі задачі доступні всім учням, проте вони не сприяють розвитку інтелектуальних здібностей учнів. Продуктивні задачі – це комбіновані, ускладнені, творчі. Розв’язування ускладнених, комбінованих і творчих задач передбачає актуалізацію кількох елементів опорних знань...
Коментарі
Дописати коментар