Моє життєве кредо: "Чим би ти не займався, якими б не були твої прагнення, у вуличному гаморі, в цілому хаосі життя ти повинен зберегти спокій твоєї душі". (1692 р., стара церква, Балтімор). Педагогічне кредо: Навчаючи когось - навчайся у першу чергу сам. Мої принципи роботи: 1) активізувати, зацікавити, розвивати; 2) бути уважною, терплячою, доброзичливою; 3) вірити в здібності кожної дитини. Глибоко переконана, що маленькі перемоги учнів набагато важливіші, ніж призові місця і грамоти. Учень самостійно склав формулу за валентністю, злив дві речовини і одержав очікуваний результат, зумів пояснити татові реакцію гасіння вапна, а мамі принцип розпушування тіста содою...Ніби дрібниці. Але саме з дрібниць складається наше життя. Вважаю, що хімія і поезія не є чимось несумісним. Навчання хімії - це нелегке завдання. І перед нами цілий ряд питань: - Як же навчити хімію любити? - Як інтерес до неї прищепити? - І як її корисність показати? - І як її значимість дока...
Одне з першочергових завдань школи – забезпечення якості і міцності знань і умінь, розвиток розумових здібностей учнів. Використання задач у навчальному процесі допомагає реалізовувати це завдання. Розв’язування розрахункових задач з хімії – одна зі складових хімічної освіти поряд із вивченням і засвоєнням теоретичного матеріалу та опануванням технікою експерименту. Систематичне розв’язування задач сприяє формуванню глибоких і міцних знань, свідомих і стійких умінь, розвитку логічного мислення учнів. Задачі можуть бути репродуктивні і продуктивні Репродуктивні задачі розв’язуються стандартними методами. Вчитель, продемонструвавши спосіб розв’язання задачі, пропонує учням самостійно розв’язати аналогічну. Такі задачі доступні всім учням, проте вони не сприяють розвитку інтелектуальних здібностей учнів. Продуктивні задачі – це комбіновані, ускладнені, творчі. Розв’язування ускладнених, комбінованих і творчих задач передбачає актуалізацію кількох елементів опорних знань...
При зустрічі із Оксигеном Кислотний я утворюю оксид. Сполуку скажем зовсім непросту - З водою він утворить кислоту. А та, якщо зустріне гідроксид, Утворить сіль- нітрат. Тож маєм справу з... Ми з Нітрогеном родичі найближчі. Моя сім`я займає поверх нижчий. Характери в нас в чомусь навіть схожі. Хоча він все витає в небесах, А я твердий, буваю чорний і червоний, Проте ні в чому ми з ним не ворожі. Буваю навіть білим я з відтінком І, кажуть люди, свічусь в темноті.
Гадаю- це оксиди
ВідповістиВидалитиПравильно, а як що до інших загадок?
ВідповістиВидалити